سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با سَبُکْ عقل دوستی کند، سَبُک عقلی خود را آشکار کرده است . [امام علی علیه السلام]
خبر مایه
سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نهال نیوز- به قلم علی سمیعی: وقت طلاست ! اگر نسبتی بین واحد "زمان" و استفاده از "فرصت های موجود" در نظر بگیریم آن وقت شاید به ارزش "اکنون" پی ببریم، خود واژه "ارزش" هم زمانی بهتر فهمیدده می شود که چیزی به نام "محدوده" و آنچه آن را "اولتیماتوم" می نامیم وجود داشته باشد.

وقتی از ? تیر ?? با عنوان ارزش و زمان طلایی یاد می کنیم باید یادمان باشد این بازه با هزار خون دل خوردن در ?? خرداد ?? تکرار شد و شاید دیگر چنین "فرصتی" به این زودی ها بدست نیاید ! در چشم بر هم زدنی حدود ? سال از ? سال فرصت ما "مردم فراموش شده" گذشته و هر روز به "زمان صفر شدن فرصت ما" بیشتر نزدیک می شویم.

مافیای قدرت و ثروت با در نظر گرفتن همه موئلفه های قدرت ساز و فرصت سوز فتنه ?? را پی ریزی کرد. این طرح کلان چند هدف بزرگ را دنبال می کرد اما برآیند کلی این فتنه "سوخت شدن" فرصت دولت در خدمت رسانی به مردم بود. یک سال با جنجال سازی و آتش افروزی فتنه گران گذشت و فرصت های طلایی ما به نسبتی دیگر از دست رفتند. امام در سخنرانی ها و خطابه های مختلف از فتنه ?? به "ضربه سخت" و "فتنه عمیق" تعبیر کردند . اگرچه این فتنه برکات بسیار فراوانی برای انقلاب داشته و دارد اما اینکه امام در هر فرصتی بحث فتنه را پیش می کشد نشان می دهد فتنه گران به شدت فعال بوده و آفت از یاد بردن فتنه ??، باعث "بازتولید" آن به اشکال مختلف می شود.

جریان فتنه ساز به خوبی می داند که اگر فضا آرام بماند فتنه بی معنا شده و موجی است که به عدم خواهد پیوست لذا با همه توان می کوشد جامعه از تب و تاب نیوفتد. اینکه می بینیم هر روز به بهانه ای خود را مطرح کرده و قائله ای به پا می کنند ریشه در همین موضوع مهم دارد. اما آیا آنها نمی دانند این "جو سازی ها" تاریخ مصرف داشته و دیگر قابلیت موج آفرینی ندارند؟! باید گفت چرا ! آنها به این موضوع کاملا آگاه هستند . وقتی مهندس موسوی امسال را سال "صبر و استقامت" نام گذاری میکند باید دانست دید کلی آنها بسیار واقع بینانه و برعکس آن  چیزی که ما می اندیشیم با "آینده نگری" است !

حالا ثانیه شمار فرصت های ما به سمت صفر شدن پیش می رود و زیر مجموعه های اصلی و جریان ساز کشور  اعم از "اقتصادی"، "سیاسی"و "فرهنگی" در دست فتنه گران باقی مانده است. باید با دیدی واقع بینانه به موضوع نگریست !

آیا تغییر خاصی در سیستم آموزشی ما رخ داده است ؟ آیا قشری که آن را ارزشی و حزب اللهی می نامیم در کارهای اقتصادی رشد یا تحرک خاصی داشته اند که بشود نام آن را گرفتن "سرپل" نامید ؟ آیا سیستم فرهنگ ساز کشور از صدا و سیما گرفته تا سینما و ...به سمت ارزش های اسلامی گامی قابل توجه برداشته است ؟ آیا تهران به عنوان "مغز" کشور تغییر سمت و سو داده یا از آنچه "اعتراض خفته" می نامیم عقب نشسته است ؟ آیا مفسدین اقتصادی بزرگ که سر در آخور بیوت برخی علما و حتی همان قوه قضائیه دارند به سزای اعمال خویش رسیده اند ؟ و سوالی که شاید باید بیشتر به آن فکر کرد این است که "آیا اگر فرصت پیش روی که چیزی از آن باقی نمانده بگذرد و ما تحرک جدی و قابل توجه ای نداشته باشیم زمانی برای ما وجود خواهد داشت که دوباره قدرت را بدست آورده و زیر بناها را تغییر دهیم ؟!"

فتنه گران با توجه ویژه بر "طرح تحول اقتصادی" و مرحله مهم آن "طرح هدفمند کردن یارانه ها" می خواهند همین فرصت نصفه و نیمه را نیز به آتش بکشند. سطح نارضایتی قشر ضعیف و متوسط به حدی رسیده که آستانه تحمل آنها در سطحی بسیار پایین قرار دارد. همه امید فتنه گران آن است که نارضایتی ناشی از فشار تحریم های خارجی - کارشکنی خودشان و تبعات طرح فوق را در هم آمیخته، از موج تورم انتظاری فتنه ای بزرگتر به وجود آورند. تحلیل آنها این است که حمایت بخش قابل توجه ای از قشر متوسط شهری را داشته و اگر نارضایتی قشر متوسط به پایین و پایین جامعه را بتوانند با جنبش اشرافیت گره بزنند چیزی دیگر جلو دار آنها نخواهد بود. اینکه می بینید طرف غربی مثل بهار ?? برای مذاکره وقت کشی میکند به خاطر سیگنال هایی است که ایادی داخلی به آنها می فرستند که "کمی تحمل کنید! تا این طرح اجرا شود!"  تحرک بسیار بالای ? سفارت خانه خارجی و علی الخصوص پیر استعمار گر در جمع آوری اطلاعات و طراحی های خطرناک به خوبی نشان می دهد "قل دوم فتنه " در آستانه رو نمایی می باشد. در کمتر از چند ماه بیش از ??? نظر سنجی توسط چند سفارت خانه خارجی صورت گرفته و طی روزهای گذشته افرادی که مرتبط با سفارت انگلیس بودند در حال عکس برداری از اماکن خاص دستگیر شده اند ! نباید سخنان بسیار پر معنی رئیس MI6 -جان ساورز-مبنی بر انجام عملیات اطلاعاتی-خرابکاری و تبلیغاتی- را شوخی گرفت! همین انگلیس بود که سفر اتباعش به ایران را در بازه خرداد ?? دارای خطر زیاد دانست !

فرصت ها به سرعت می گذرد و کشور در تیغه تیز تهدید سیر میکند اگر هوشیاری و همراهی مردم نباشد قطعا ? ماه سخت پیش روی به دره ای سیاه و تاریک در تاریخ ایران تبدیل خواهد شد اما اگر از این پل معلق و لرزان با توکل بر خدا و همدلی با دولت گذر کنیم می توان انتظار داشت هم طراحی های خارجی با شکست رو به رو شود، هم فتنه گران داخلی به طور ریشه ای قطع ید شوند !

 

 چند سوال :

?-چرا امام در هر مناسبت و به هر بهانه ای پای فتنه ?? را پیش کشیده و آن را مورد تحلیل قرار می دهند؟

?-چرا جناب آقای ضرغامی در مراسم ?? آبان این همه سخن پراکنی کردند اما سازمان تحت مدیریت ایشان هر روز پس رفت می کند؟ آیا اینکه آخر هر هفته انبوهی از فیلم های هالیوودی را به مردم عرضه کنیم در راستای مقابله با استبکار جهانی تفسیر می شود ؟

?-چرا امام به جوانان به چشم نقطه قوت و مسئولین به آنها به چشم مسئله حل نشدنی نگاه می کنند ؟

?-چرا وقتی امثال ما از مسئولین انتقاد می کنیم بلافاصله به "منافق" بودن متهم می شویم؟

?-چرا همیشه منافع ملی فدای مصلحت سنجی و بی عرضگی برخی مسئولین ترسو و بی لیاقت می شود؟

?-چرا توقع داریم دستمال کثیف شیشه به فضاحت کشیده شده عدالت را پاک کند؟

?-اگر مردم از این وضع نابسامان معترض شده بخواهند آن را ابراز کنند باید از چه طریقی آن را بیان کرده و به مسئولین انتقال دهند؟

 

منبع :

عذر احمدی نژاد در ایستادگی مقابل نظر ولی فقیه : از نظر ملت تبعیت کردم!

سکوت رهبری مقابل زیاده خواهی های رئیس جمهور رضایت تلقی می شود

هاشمی:هدف احمدی نژاد القاء ناکارآمدی روحانیت در ?? سال تاریخ جمهوری اسلامی!

:


89/8/17::: 8:14 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313