سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
خبر مایه
پس از سفر یک روزه پوتین به ایران و سفر چند روز گذشته وزیر خارجه این کشور که به دستور پوتین به ایران آمده بود تا در مورد مشکلات و سنگ اندازی های آمریکا و اسرائیل هم فکری و تبادل نظر کند، برخی منابع آگاه خبری ابعاد دیگری از سفر پوتین به تهران و ملاقات با رهبر انقلاب را فاش کردند.

به گزارش بولتن نیوز؛ به گفته این منابع با توجه به توضیحاتی که مسئولان تشریفات ریاست جمهوری روسیه درباره مقام رهبری در جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه به وی داده بودند وی در طول مسیر خود از روسیه به ایران و از فرودگاه تا مکان استقرار خود مدام از اطرافیان خود می پرسید که من چگونه باید رفتار کنم؟ وقت ملاقات من با ایشان در چه زمانی است و ایشان را چگونه باید خطاب کنم؟

به گفته یک منبع آگاه این اضطراب پوتین تا به حدی بوده که حتی درخواست می کند که اگر در ملاقات با مقام معظم رهبری عرف بر این است که پابرهنه در دیدار حاضر می شوند وی نیز این گونه و پابرهنه باشد.

بنا بر این گزارش ولادیمیر پوتین که هیچ تعلق مذهبی نداشته و شخصی لائیک به شمار می رود پس از دیدار با رهبر انقلاب می گوید که: با عنایت به مطالعاتی که من درباره مسیح داشته ام، در ملاقات با رهبر ایران تمام ویژگی‌های حضرت مسیح را در آیت‌الله خامنه‌ای دیده وبرایم متجلی شد.

هم چنین پوتین پس از ملاقات با رهبر معظم انقلاب، با شاره به درایت و تیزبینی های آیت الله خامنه ای می گوید : حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد. او حکیم ودانشمندی است که تصمیم گیری و تنظیم همه سیاستهای ایران توسط اوست.

پوتین هم چنین می افزاید ؛ با وجود درایت و هوش رهبری ایران هیچ خطری متوجه ایران نمی شود. من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی و مفهوم ولایت فقیه و ولایت علمای دینی را که شنیده بودم فهمیدم.

گفتنی است که مقام معظم رهبری در حالی که معمولاایشان در ملاقات روسای جمهور در اتاق از مراجعین استقبال می کنند، برای اولین بار به استقبال یک رئیس جمهوری خارجی یعنی ولادیمیر پوتین رفته بودند .


منبع سایت بولتون نیوز
87/2/13::: 5:37 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313