سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
خبر مایه

چت کردن بدون اتصال به اینترنت

آیا مایل هستید با دوستان صمیمی خود بدون نیاز به اینترنت چت کنید و برای هم با سرعت بالا فایل بفرستید؟ اینکار بعید نیست، با استفاده از نرم افزار Flash Terminal می توانید به مقصود خود برسید. این نرم افزار، ابزاری ساده و قدرتمند است که با استفاده از آن و یک خط تلفن می توانید دو کامپیوتر را به هم متصل کنید و به گفتگو و تبادل فایل ها با یکدیگر بپردازید.

از ویژگی های خوب این نرم افزار نسبت به برنامه Hyper Terminal، محیط زیبای آن، امنیت بالا ، افزایش 60 درصدی سرعت انتقال و امکان انتقال بیش از 255 فایل به صورت همزمان است. ضمنا این نرم افزار بر خلاف برنامه Hyper Terminal به شما امکان می دهد در صورت قطع ارتباط با طرف مقابل، پس از اتصال مجدد ادامه فایل را دریافت نمایید.
از دیگر امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. چت کردن بدون نیاز به اینترنت است. برای این منظور باید در پنجره میانی این نرم افزار که به صورت یک کادر کوچک و باریک است. متن مورد نظر خود را بنویسید و با فشردن کلید اینتر، آن را ارسال نمایید. بدین ترتیب می توانید بدون نیاز به اینترنت و هزینه های زیاد با دوست خود چت کنید.

برای دریافت نرم افزار به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

http://qwertystudios.com


87/2/13::: 8:45 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313