سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
خبر مایه

حمایت از سنت حسنه پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله  و مریه خانوم فاطمه و از امر تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد 14 سکه برین به این سایت و لوگو این سایت رو در سایت یا وب لاگتون قرار دهید اجر این کارتون با خدا اینم مثل بقیه کارها از اوجب واجبات هست که حمایت خودمون رو اعلام کنیم ای ولایت مدارها کجایین بیاین به عرصه جهاد رو دست به کار بشین بسم الله        WWW.14SEKE.IR                     حتما برین  ممنون دعای خیر امام خامنه ای بدرقه کارهای شماست   .   به همه دوستان اعلام کنید  .


89/8/22::: 10:6 ع
نظر()
  
  

به نظر شما اولین قدم برای اینکه ما بخواهیم خودمون رو تغییر بدیم چیه ؟؟حالا از توبه گرفته تا هر اخلاق از خودمون رو که خوشمون نمیاد و می خواهیم  تغییرش بدیم ،یا کلاً اولین قدم برای این که پیشرفت کنیم چیه؟؟؟؟

اولین قدم اینه که ما بپذیریم ......

اولین قدم اینه که ما بپذیریم اشتباه کردیم یا اینکه اینو قبول کنیم که ما هم عیبهایی داریم شاید بدترین چیزی که ممکنه سر آدم بیاد اینه که فکر کنه خیلی مثبته، فکر کنه که هر چی میگه درسته و هرکار که می کنه وحی منزله و خودشو یه طوری ببینه، مثل این که از آسمون افتاده !!!!!!!!

اگه قبول کرد که اشتباهی داره اونوقت به فکر اصلاح اون می افته ولی اگه اینو قبول نکرد  اونوقت حتی اگه شمر زمانه هم باشه فکر اصلاح نمی کنه که هیچ به فکر گمراه کردن دیگران هم می افته، کار های خوب دیگران رو هم یا مسخره می کنه یا مارک می زنه که اینها ریاکارن ، آدم باید قلبش صاف باشه نه این که به فکر کارهای ظاهری مثل نمازو روزه باشه !!!!!!!!

مثل شیطون که خودشو از حضرت آدم بهتر دونست سجده نکرد بعد از این که خدا توبیخش کرد، چون که اشتباه خودشو قبول نکرده بود به جای این که توبه کنه و از خدا معذرت بخواد که حرفشو گوش نکرده از خدا مهلت گرفت تا بنده های خدا رو هم مثل خودش گمراه کنه 

منبع تجربه جدید


89/8/18::: 3:49 ع
نظر()
  
  
وزیر اطلاعات در دیدار با جمعی از پرسنل نیروهای مسلح، ناگفته هایی از حوادث و فتنه پس از انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری بیان کرد. 
 

 

     
به گزارش باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در دیدار با جمعی از پرسنل نیروهای مسلح، اهمیت توجه به فرهنگ دفاع مقدس را یاداور شد و گفت: توجه به آن دوران درخشان، هشداری و وسیله ای برای بیداری از خواب غفلت و فاصله نگرفتن با ارزشها است.
ادامه مطلب...

  
  
سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نهال نیوز- به قلم علی سمیعی: وقت طلاست ! اگر نسبتی بین واحد "زمان" و استفاده از "فرصت های موجود" در نظر بگیریم آن وقت شاید به ارزش "اکنون" پی ببریم، خود واژه "ارزش" هم زمانی بهتر فهمیدده می شود که چیزی به نام "محدوده" و آنچه آن را "اولتیماتوم" می نامیم وجود داشته باشد.

وقتی از ? تیر ?? با عنوان ارزش و زمان طلایی یاد می کنیم باید یادمان باشد این بازه با هزار خون دل خوردن در ?? خرداد ?? تکرار شد و شاید دیگر چنین "فرصتی" به این زودی ها بدست نیاید ! در چشم بر هم زدنی حدود ? سال از ? سال فرصت ما "مردم فراموش شده" گذشته و هر روز به "زمان صفر شدن فرصت ما" بیشتر نزدیک می شویم.

مافیای قدرت و ثروت با در نظر گرفتن همه موئلفه های قدرت ساز و فرصت سوز فتنه ?? را پی ریزی کرد. این طرح کلان چند هدف بزرگ را دنبال می کرد اما برآیند کلی این فتنه "سوخت شدن" فرصت دولت در خدمت رسانی به مردم بود. یک سال با جنجال سازی و آتش افروزی فتنه گران گذشت و فرصت های طلایی ما به نسبتی دیگر از دست رفتند. امام در سخنرانی ها و خطابه های مختلف از فتنه ?? به "ضربه سخت" و "فتنه عمیق" تعبیر کردند . اگرچه این فتنه برکات بسیار فراوانی برای انقلاب داشته و دارد اما اینکه امام در هر فرصتی بحث فتنه را پیش می کشد نشان می دهد فتنه گران به شدت فعال بوده و آفت از یاد بردن فتنه ??، باعث "بازتولید" آن به اشکال مختلف می شود.

ادامه مطلب...

89/8/17::: 8:14 ع
نظر()
  
  

Imam_Khomeini_by_islamicwallpers.jpg

یکی از اعضای دفتر امام قدس سره می گوید: در نیمه شبی خبر آوردند که قرار است کودتایی ( کودتای نوژه ) رخ دهد. حاج احمد آقا شتابان خدمت امام رسیدند. امام طبق معمول هر شب در آن ساعت مشغول ادای نماز شب بودند. مدتی طولانی به انتظار ایستادند. امام غرق در راز و نیاز با خداوند بودند. سر انجام پس از پایان یافتن نماز، جریان را به اطلاع امام رساند. ایشان با همان متانت و آرامش همیشگی، آرام فرمودند: « مسئله ای نیست، شما بروید و خیالتان آسوده باشد. « امام در سنگر نماز، ص 61 »


  
  

برزخ

آنچه می خوانید حکایتی است شنیدنی درباره عالم برزخ علامه مجلسی که از کتاب گرانسنگ "شذرة المعارف" نوشته آیت الله شاه آبادی، استاد عرفان حضرت امام(ره) نقل می کنیم:

بعضی مرحوم علامه مجلسی طاب ثراه را خواب دیدهاند و از امور وارده بر ایشان بعد از مرگ، سؤال نمودهاند و مرحوم علامه مجلسی فرمودهاند: بعد از ارتقاء روح، من را در معرض الهی آوردند و از من سؤال کردند چه آوردهای؟ گفتم: «بحارالأنوار»؛1 پس سؤال شد دیگر چه آوردهای؟ ساکت شدم. پس خطاب شد که نزد ما چیزی داری و آن، سیبی است که به یک طفل یهودی دادهای و این دستگاه برزخی به سبب آن سیب است.

شخص خواب بیننده گمان کرده است چون ترتیب اثری بر بحارالأنوار داده نشده و بر آن سیب ترتیب اثر داده شده، بحارالأنوار مورد قبول واقع نشده است! لکن چنین نیست؛ بلکه محل ظهور اثرش در برزخ نبوده است، چون علم باید در جبروت ظاهر شود.

به عبارت دیگر، چون بحارالانوار، مشتمل بر علوم و حقایق و معارف است و لامپ بزرخ کوچک است نمیتواند نور علم را نمایش دهد. بلکه لامپ ملکوت نیز از این اظهار قاصر است و لامپ جبروت میتواند نور توحید را نمایش دهد. لذا در مُطَّلَع2، بحارالانور مسکوتٌ عنه3 شده و نور احسان که لامپ برزخ میتواند آن را نمایش دهد، مورد لطف واقع شده است.4

باید دانست که ظهور باطن اعمال به حسب عالم «برزخ»، «ملکوت» و «جبروت»، مختلف است. مثلاً «احسان و اسائه»5 به اهل دنیا، در برزخ نمایش داده میشود، مثل سُرور و حزن که فردی در قلب انسان ایجاد نماید؛ ولی ظهور صفات و اخلاق و صفت پرستش که سرآمد همهی صفات است در ملکوت و جنّت جسمانی ظاهر میشود، و معرفت و علم به حقایق، در عالم جبروت و جنت عقلانی که مافوق عوالم قبلی است ظهور مییابد.


  
  

 

 

امام خامنه ای : صرفا بخاطر اختلاف سلیقه یا داشتن نظر متفاوت به دیگران ضد ولایت فقیه و منافق نگویید.

 

986 کیلوبایت / فرمت 3gp

 

دانلود کلیپ تصویری

 

مستقیم  یا  غیر مستقیم


  
  
   1   2   3   4      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313