سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمندعبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
خبر مایه

بازی بازگشت مختار

 

 

در این بازی همانند مختار از دشمنان انقلاب اسلامی انتقام خواهید گرفت.

دانلود بازی (حجم : 32مگابایت) :  سرور 1  یا  سرور ?

پ- از آنجا که این بازی از طریق اینترنت منتشر می شود اصلی ترین محدودیت در طراحی حجم بازی بود ، لذا به منظور جلوگیری از افزایش حجم ، بازی به صورت یک مرحله ای و خلاصه شده طراحی شده است. 

- کسانی که ما را به دلیل انجام چنین کارهایی به خشونت طلبی متهم می نمایند بداند که این کارها تنها قطره ای از خشم انقلابی ملت ایران است که در فضای سایبر نمود پیدا کرده است.

تصاویری از بازی (برای بزرگتر شدن تصاویر روی آنها کلیک نمایید) :

   

   

    

       

 منبع :نفوذی

 

 

سلامتی امام زمان (عج) و امام خامنه ای صلوات


  
  

سناریوی هماهنگ امّا ناکام

 

 

نمایشی از سناریوی هماهنگ امّا ناکام سران فتنه، منافقین، سلطنت طلبان و دیگر گروه‌های ضد انقلاب در چند خیابان تهران - 25 بهمن 89

 

 

 

حجم : 2،353 مگابایت / فرمت wmv

 

دانلود کلیپ تصویری

 

دانلود فایل

 

 

 

شادی روح امام و شهداء و سلامتی امام زمان (عج) و امام خامنه ای صلوات


  
  
جنایات و مفاسد حکومت عربستان

 

 

تحلیلی بسیار دقیق و جالب از نقش عربستان در تحولات منطقه ای و خلیج فارس و مداخله جوییهای حکومت عربستان در خاورمیانه، حمایت از اسرائیل ، تروریسم القاعده ، وهابیت، طالبانیسم ، سلفی گری و... .

 

 

 

حجم : 10 مگابایت / فرمت 3gp

 

دانلود کلیپ تصویری

 

دانلود فایل

 

 

 

شادی روح امام و شهداء و سلامتی امام زمان (عج) و امام خامنه ای صلوات

منبع :


89/11/19::: 12:9 ص
نظر()
  
 
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نصب نمادهای فراماسونری در پایتخت در پی سهل انگاری و قصور مدیریت شهری ایجاد شده است.
به گزارش شبکه ایران، مرتضی طلایی درباره استفاده از برخی نمادهای فراماسونری در محیط شهری، اظهار داشت: طرح عدم به ‌کارگیری از نمادهای فراماسونری و نمادهای نامتناسب با فرهنگ‌های ایرانی ـ اسلامی را شورای شهر مطرح کرد که مربوط به ساختمان‌های بلند‌مرتبه‌ای بود که نمادهایی شبیه به فراماسونری و الگو‌های غربی را مورد استفاده قرار می‌دهند.
وی به فارس گفت: اخیراً به مورد دیگری پرداختیم که در میدان آرژانتین بود و وجود چنین شبه‌نمادی را یادآوری کردیم؛ شورای شهر نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبوده اما بحث دیگر این است که نمادهای فراماسونری و نمادهای مختلف غربی قبلاً مشخص بود ولی در حال حاضر تعداد آنها افزایش پیدا کرده است.
طلایی تصریح کرد: این نکته باید یک یادآوری به دست‌اندرکاران در حوزه فرهنگی جامعه باشد تا ترفندهایی که جریان‌های انحرافی برای تحمیل فرهنگ غربی و غیر اخلاقی خود به جامعه در سر دارند را رصد و اطلاع رسانی کند.
وی خاطر نشان کرد: در واقع می‌توان گفت در این زمینه سهل‌انگاری و کوتاهی و قصور وجود داشته که این نمادها در ساختمان‌ها و نماد شهری وارد می‌شود به هر حال پیگیری این موضوع نیز کار خوبی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: البته در سطوح مدیران و افرادی که به این مسائل می‌پردازند عالم به معنا نیستند که این المان‌ها چه مفهوم و پیامی دارد؛ تذکر برخی رسانه‌ها در این زمینه به جا است تا متولیان حوزه فرهنگی در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی را انجام دهند و چنین نمادهایی مورد استفاده قرار نگیرد.

  
  

(((( رابرت گیبس در پاسخ به پرسشی در خصوص موضعگیری آیت الله علی خامنه‌ای در روز جمعه مبنی براین که قیام مردم مصر، قیام علیه هم پیمان اسرائیل و آمریکا است، گفت: «موضعی که ایران در قبال مصر گرفته جالب توجه است چرا که مردم ایران می‌خواستند از حقوقی برخوردار باشند که هم اینک مردم در قاهره از آن برخوردارند، ببینید (آن موقع ایران) در مقابل چنین مطالبه‌ای از سوی مردم خود چگونه اقدام کرد.))))!!!!

وقتی اینو خوندم خیلی خندیدم ..میخوام بگم آقای رابرت خان ! آیا نظر شما نظرت نسبت به انقلاب مردم ایران در سال ?? نیز همین است ؟.....که یقینا نیست ...

شما آمریکاییها بعد از اینکه مردم ایران شاه فاسد را بیرون انداختند و انقلاب اسلامی را ایجاد کردند تا الان که نزدیک به ?? سال هست هنوز دارید بخاطر اینکه مردم حقوق خود را از ستمگران گرفتند و دست شما آمریکاییها را از حقوق و سرمایه ملت کوتاه کردند و از زیر بردگی و نوکری شماها بیرون آمدند .... علیه ایران توطئه میکنید و هر کاری از دستتان بر می آید انجام میدهید ..حادثه طبس و جنگ ? ساله و ترور و تحریم و ....

در سال ?? نیز تا تونستید فتنه گران سبز یزیدی احمق و خائن ایرانی را حمایت مالی و رسانه ای و ..کردید و مردم را کشتید و اموال مردم و بیت المال را به آتش کشیدید .....اما حالا چی شد ؟

چی شد زمانی که مردم انقلاب کردند به شماها اینهمه فشار اومد و بدجوری سوختید ...و طرفدار مردم و حقوق مردم نبودید ؟ مردم را کشتید و نابود کردید ....و .....

اما حالا طرفدار انقلاب و حقوق مردم مصر شدید ؟

حقه بازی هم حدی داره اما شما آمریکاییها گاو پیشانی سفید شده و رسوای علام شدید ..حنایتان برای مردم جهان رنگی نداره رابرت خان ..

 

منبع:


89/11/17::: 11:11 ص
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313