سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه تنها با افراد بی عیب برادری کند، دوستانش اندک شوند . [امام صادق علیه السلام]
خبر مایه

با عرض سلام قسمتی از نشریه گذاشته شد انشاءالله بقیه هم گذاشته می شه نظرتون رو در موردش بگین ممنون می شم قسمت اول هست

مقام حضرت زهرا در زبان پیامبر اکرم

پیامبر9 به سلمان2 فرمود:

به خدایی که جانم در دست اوست سوگند، او بانویی است که از پهنة رستاخیز، سوار بر ناقه‌ای می‌گذرد. ناقه‌ای که سرش از خشیت خدا آفریده‌اند و چشمانش را از نور حق تعالی ... جبرئیل از سمت راست فاطمه، میکائیل از سمت چپ و علی در پیش وحسن و حسین از ورای وی می‌روند. خدای تعالی او را پناه می‌دهد و از بلا حفظش می‌کند. در حالی که اینان همه نرم و آهسته بر پهنة رستاخیز می‌خرامند ، بانگی از جانب الله جل جلاله برمی‌خیزدای گروه آفریدگان، چشمانتان را فرو ببندید و سرهایتان را فرو افکنید که این فاطمه، دختر پیامبرتان محمد و همسر علی امام شما و مادر حسن و حسین است که می‌گذرد».

در این هنگام فاطمه با دو جامة سپید بر تن، از صراط می‌گذرد. وقتی بر بهشت قدم می‌گذارد، کرامت هایی را می‌نگرد که خداوند برایش فراهم آورده است، زبان سپاس می‌گشاید و می‌فرمایدبسم الله الرحمن الرحیم. سپاس خدایی را که اندوه را از ما زدود. راستی که پروردگار ما، همواره می‌آمرزد و پاداش می ‌بخشد،پروردگاری که به جود خود، ما را در سرایی جاودان،جا داده است، سرایی که هیچ رنجی در آن به ما نرسد

در این حال خداوند به فاطمه وحی می‌کندفاطمه، از من بخواه تا برتو ببخشم و آرزو کن تا به برآوردنش، خرسندت سازم».

فاطمه3 می‌گویدپروردگار من ، تو آرزوی منی و از آن هم فزونتری. از تو می‌خواهم که دوستداران وعترت مرا به آتش نسوزانی
ادامه مطلب...

87/3/1::: 12:3 ص
نظر()
  
  

جلسه دوم

بر اساس بینش اسلامی معتقدیم که ،همه عالم واز جمله همه انسانهاملک حقیقی خداوند هستند وتمام هستی وذرات وجود آنهامتعلق به خداوند است وازخود چیزی ندارند: ( فان لله ما فی السموات وما فی الارض) ‹‹نساء -131››.

وازطرفی دیگر هم، عقل تصدیق می کند که تصرف درملک دیگران کاری ناروا وناپسندوظالمانه است بنابرین هیچ انسانی حق تصرف ، نه درخود ونه در دیگران را ، بی اذن واجازه خداوند ندارد .

بر اساس ادله ای که در دست داریم خداوند متعال این اجازه وحق را به پیامبر اسلا م وامامان معصوم بعد ایشان داده است : ( النبی اولی بالمومنین من انفسهم )‹‹احزاب-6›› پیامبر نسبت به مومنان از خودشان به آنان سزاوارتر(مقدم تر) است . (اطیعوالله واطیعوالرسول واولی الامر منکم)‹‹نساء-59››.
ادامه مطلب...

87/2/28::: 11:45 ع
نظر()
  
  

دلیل نقلی: « هرکس از شما که راوی حدیث ما باشد ودرحلال وحرام مابنگرد وصاحب نظر باشد واحکام مارابشناسد او رابه عنوان داور بپذیرد . همانا من او را حاکم بر شما قرار دادم . پس هرگاه حکمی کرد واز او قبول نکردند ، حکم خدا را سبک شمرده اند و ما را رد کرده اند و آن کس که ما را رد کند خدا را رد کرده است و رد کردن خدا در حد شرک به خدای متعال است».( اصول کافی جلد1، ص 67؛ وسایل الشیعه، جلد 18، ص98) چند تا منبع دیگه هم داره که اگه دوست داشته باشین می زارم

بدیهی است که عبارت « قد رَوَی حدیثنا و نظر فی حلالنا و حرامنا و عرف احکامَنا» در این حدیث جز بر شخصی که فقیه و مجتهد در احکام و مسائل دین باشد قابل تطبیق نیست و قطعاً منظور امام(ع) فقها وعلمای دین هستند که آن حضرت ایشان را به عنوان حاکم بر مردم معرّفی کرده و حکم فقیه را نظیر حکم خویش قرار داده است؛ وبدیهی است که اطاعت حکم امام معصوم(ع)واجب و الزامی است. بنابراین، اطاعت حکم فقیه نیز واجب و الزامی است و همانگونه که خود امام(ع) فرموده، رد کردن و قبول نکردن حاکمیت و حکم فقیه به منزله نپذیرفتن حاکمیت امام معصوم(ع) و استخفاف به حکم ایشان است که آن نیز گناهی است بزرگ و نابخشودنی؛ زیرا که نپذیرفتن حکم امام معصوم(ع) عیناً رد کردن و نپذیرفتن حاکمیت تشریعی خدای متعال است که در روایت گناه آن در حدّ شرک به خداوند دانسته شده و قرآن کریم درباره شرک می فرماید:انً الشرک لظلم عظیم (1)همانا شرک، ستمی بس بزرگ است.
ادامه مطلب...

  

چت کردن بدون اتصال به اینترنت

آیا مایل هستید با دوستان صمیمی خود بدون نیاز به اینترنت چت کنید و برای هم با سرعت بالا فایل بفرستید؟ اینکار بعید نیست، با استفاده از نرم افزار Flash Terminal می توانید به مقصود خود برسید. این نرم افزار، ابزاری ساده و قدرتمند است که با استفاده از آن و یک خط تلفن می توانید دو کامپیوتر را به هم متصل کنید و به گفتگو و تبادل فایل ها با یکدیگر بپردازید.

از ویژگی های خوب این نرم افزار نسبت به برنامه Hyper Terminal، محیط زیبای آن، امنیت بالا ، افزایش 60 درصدی سرعت انتقال و امکان انتقال بیش از 255 فایل به صورت همزمان است. ضمنا این نرم افزار بر خلاف برنامه Hyper Terminal به شما امکان می دهد در صورت قطع ارتباط با طرف مقابل، پس از اتصال مجدد ادامه فایل را دریافت نمایید.
از دیگر امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. چت کردن بدون نیاز به اینترنت است. برای این منظور باید در پنجره میانی این نرم افزار که به صورت یک کادر کوچک و باریک است. متن مورد نظر خود را بنویسید و با فشردن کلید اینتر، آن را ارسال نمایید. بدین ترتیب می توانید بدون نیاز به اینترنت و هزینه های زیاد با دوست خود چت کنید.

برای دریافت نرم افزار به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

http://qwertystudios.com


87/2/13::: 8:45 ع
نظر()
  
  
پس از سفر یک روزه پوتین به ایران و سفر چند روز گذشته وزیر خارجه این کشور که به دستور پوتین به ایران آمده بود تا در مورد مشکلات و سنگ اندازی های آمریکا و اسرائیل هم فکری و تبادل نظر کند، برخی منابع آگاه خبری ابعاد دیگری از سفر پوتین به تهران و ملاقات با رهبر انقلاب را فاش کردند.

به گزارش بولتن نیوز؛ به گفته این منابع با توجه به توضیحاتی که مسئولان تشریفات ریاست جمهوری روسیه درباره مقام رهبری در جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه به وی داده بودند وی در طول مسیر خود از روسیه به ایران و از فرودگاه تا مکان استقرار خود مدام از اطرافیان خود می پرسید که من چگونه باید رفتار کنم؟ وقت ملاقات من با ایشان در چه زمانی است و ایشان را چگونه باید خطاب کنم؟

به گفته یک منبع آگاه این اضطراب پوتین تا به حدی بوده که حتی درخواست می کند که اگر در ملاقات با مقام معظم رهبری عرف بر این است که پابرهنه در دیدار حاضر می شوند وی نیز این گونه و پابرهنه باشد.
ادامه مطلب...

87/2/13::: 5:37 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313