سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروریشناخت است . [امام صادق علیه السلام]
خبر مایه
اامام صادق(ع) می فرمایند: همانا بنده ی مومنی درباره ی حاجتی خدای خود را خوانده ودعا می کند در آن حال خداوند عزوجل به فرشتگان می گوید حاجت او را دیرتر بر آورید چون مشتاق شنیدن صدای دعای او هستم و در روز قیامت خدای عزوجل به آن بنده خواهد گفت: بنده ی من دعا کردی ولی من حاجت تو را مدتی به تاخیر انداختم وثواب دیر بر آوردن حاجتت الان چنین وچنان خواهد بود ودرباره ی فلان مطلب دعا کردی وباز هم دعایت را دیر مستجاب کردم واکنون به عوض دیر مستجاب شدن دعایت مزد وپاداش فرآوانی به تو خواهم داد. امام صادق(ع) فرمود: همین که مومن خوبی نتیجه را میبیند آرزو می کند که ای کاش هیچ یک از دعاهایش در دنیا مستجاب نمی شد. ( بحار الانوار، صفحه 1112).
88/11/27::: 10:32 ع
نظر()
  
  

با توجه به خواست کاربران مبنی برآشنایی بیشتر با خانواده مقام معظم رهبری، شرحی مختصر پیرامون زندگی فرزندان ایشان مخصوصا فرزندان پسر معظم له خدمت شما ارائه می گردد:


رهبر عالیقدر انقلاب، حضرت آیت الله سید على خامنه اى فرزند مرحوم حجت الاسلام 
والمسلمین حاج سید جواد حسینى خامنه‌اى، در روز 24 تیرماه 1318 برابر با 28 صفر 1358 قمرى در مشهد مقدس چشم به دنیا گشود. ایشان دومین پسر خانواده هستند.


ایشان در سال ازدواج  کردند و اکنون دارای 6 فرزند هستند. نام خانوادگی همسر  
ایشان«خجسته» است. نام دخترانشان بشری و هدی، و نام فرندان پسرشان سید مصطفی، سیدمجتبی، سیدمسعود و سیدمیثم است. دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال  در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.


فرزندان رهبری

در این تصویر قدیمی فرزندان رهبر به ترتیب از بزرگ به کوچک سید 
مصطفی، سید مجتبی، سید محسن(مسعود) و سید میثم می‌باشند


یکی از دختران ایشان همسر فرزند آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری است و دختر دیگر ایشان همسر فرزند آیت الله باقری کنی از علمای تهران است. سید مصطفی فرزند بزرگ ایشان با دختر آیت‌الله خوشوقت ازدواج کرده ‌است. سید مجتبی داماد دکتر غلامعلی حداد عادل است. سید مسعود نیز با فرزند آیت‌الله خرازی و خواهر صادق خرازی ازدواج کرده ‌است. سید میثم کوچکترین فرزند ایشان نیز به ازدواج دختر آقای لولاچیان از بازاریان متدین در آمده است. مقام معظم رهبری همچون امام راحل فرزندان خود را از فعالیت های سیاسی و اقتصادی مبرا داشته و به ایشان توصیه کرده اند که در کارهای اقتصادی وارد نشوند. حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی "دامت برکاته" در این رابطه چنین بیان داشتند:
ادامه مطلب...

  

از زبان یه بچه بسیجی:

تو در انتظار فتح ایران به دست آمریکایی و من در انتظار فتح جهان به دست مهدی(عج) فاطمه! 

تو ساکنان کاخ سیاه را شاد می کنی و من صاحب دلشکسته ی خیمه سبز را!

تو جمهوری ایرانی می گویی و می خواهی اسلام را در این سرزمین نابود کنی!

من جمهوری اسلامی می گویم و می خواهم تا اسلام را به تمام جهان گسترش دهم!

تو الله اکبر می گویی  و حکومت شیطان اکبر می خواهی! من الله اکبر می گویم و کاخهای شیاطین را به لرزه درمی آورم!

تو بزرگ شده پارتی هستی و من رشد یافته هیئت حسین(ع)!
ادامه مطلب...

88/11/17::: 5:1 ع
نظر()
  

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در همایش علمی کاربردی تبلیغ خاطرات ناگفته‌ای از زندگی رهبر معظم انقلاب را بیان کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی ظهر امروز در همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه اعزام مبلغین دهه فجر و دهه آخر صفر که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان برخی از خاطرات ناگفته‌ای از زندگی رهبر معظم انقلاب گفت: چند سال پیش پوتین رئیس جمهور وقت روسیه برای نخستین بار در طول 30 سال انقلاب به ایران سفر کرد و کسانی که وی را می‌شناسند می‌دانند که بسیار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول دیپلماسی است اما با این حال چند بار پرسیده بود که دیدار با رهبر جمهوری اسلامی آیا انجام می‌شود یا نه.




6 tir.jpg





وی ادامه داد: در این دیدار رهبری به نکاتی از تاریخ شوروی و قبل از آن اشاره می‌کنند که برای رئیس جمهور وقت روسیه جدید بوده است، پس از دیدار مسئولین دستگاه دیپلماسی می‌گفتند رفتار وی تغییر کرده بود و شخصا و نه از طریق وزیر خارجه خود به وزیر خارجه وقت کشورمان گفته بود که شما حتما سفری به روسیه داشته باشید تا با هم گفتگو کنیم.

ادامه مطلب...

  
باسمه تعالی

http://tavazon.files.wordpress.com/2008/10/614x2.jpg


مرا می‌شناسی.
من یک روستایی‌ام.
یکی از روستاهای دور دست سرزمینمان ایران.
از مهد نام آوران و دلیران
شاید مرا نشناسی!
خیلی ها مرا نمی‌شناسند.
اهل زمین که با یک روستایی دورافتاده و ساده کاری ندارند.
اصلا برایشان مهم نیست که کسی اینجا دردی داشته باشد.
اینان بزرگان را می‌شناسند حاکمان را دوست دارند، مسئولان را می‌شناسند، کسی با ما کاری ندارد.
خیلی وقتها دوستان و رفیقان هم آدم را فراموش می کنند.

ارباب من؛
آیا تو هم مرا فراموش کرده‌ای؟
ادامه مطلب...

  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313