سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس سه بار بر تو خشمگین شد و درباره ات سخنی ناروا نگفت، او را به دوستی بگیر . [امام صادق علیه السلام]
خبر مایه
 
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نصب نمادهای فراماسونری در پایتخت در پی سهل انگاری و قصور مدیریت شهری ایجاد شده است.
به گزارش شبکه ایران، مرتضی طلایی درباره استفاده از برخی نمادهای فراماسونری در محیط شهری، اظهار داشت: طرح عدم به ‌کارگیری از نمادهای فراماسونری و نمادهای نامتناسب با فرهنگ‌های ایرانی ـ اسلامی را شورای شهر مطرح کرد که مربوط به ساختمان‌های بلند‌مرتبه‌ای بود که نمادهایی شبیه به فراماسونری و الگو‌های غربی را مورد استفاده قرار می‌دهند.
وی به فارس گفت: اخیراً به مورد دیگری پرداختیم که در میدان آرژانتین بود و وجود چنین شبه‌نمادی را یادآوری کردیم؛ شورای شهر نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبوده اما بحث دیگر این است که نمادهای فراماسونری و نمادهای مختلف غربی قبلاً مشخص بود ولی در حال حاضر تعداد آنها افزایش پیدا کرده است.
طلایی تصریح کرد: این نکته باید یک یادآوری به دست‌اندرکاران در حوزه فرهنگی جامعه باشد تا ترفندهایی که جریان‌های انحرافی برای تحمیل فرهنگ غربی و غیر اخلاقی خود به جامعه در سر دارند را رصد و اطلاع رسانی کند.
وی خاطر نشان کرد: در واقع می‌توان گفت در این زمینه سهل‌انگاری و کوتاهی و قصور وجود داشته که این نمادها در ساختمان‌ها و نماد شهری وارد می‌شود به هر حال پیگیری این موضوع نیز کار خوبی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: البته در سطوح مدیران و افرادی که به این مسائل می‌پردازند عالم به معنا نیستند که این المان‌ها چه مفهوم و پیامی دارد؛ تذکر برخی رسانه‌ها در این زمینه به جا است تا متولیان حوزه فرهنگی در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی را انجام دهند و چنین نمادهایی مورد استفاده قرار نگیرد.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313