سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبا پیروزى را از کف ندهد اگر چه روزگارانى بر او بگذرد . [نهج البلاغه]
خبر مایه
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دست سران فتنه بار دیگر به خون مردم آغشته شد، گفت: در منطقه نواب، توحید گروهی از منافقان اقدام به تیراندازی به سوی مردم و نیروهای امنیتی کردند که در این جریان 9 نفر از ماموران مجروح و متاسفانه یک نفر از مردم کشته شد. حال یک نفر از مجروحین به شدت وخیم است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود یابد.
 
 

453080310_orig.jpg

 
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دست سران فتنه بار دیگر به خون مردم آغشته شده است گفت: در منطقه نواب، توحید گروهی از منافقان اقدام به تیراندازی به سوی مردم و نیروهای امنیتی کردند که در این جریان 9 نفر از ماموران مجروح و متاسفانه یک نفر از مردم کشته شد. حال یک نفر از مجروحین به شدت وخیم است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود یابد.
 
سردار رادان افزود: منافقان ظرف چند روز گذشته بسیار تلاش کردند که در 25 بهمن کشتاری را راه بیاندازند که با همراه نشدن مردم این هدف شوم آنان محقق نشد.
 
وی همچنین تاکید کرد: چند نفر از منافقان دستگیر شدند که پرونده آنها در حال تکمیل است.
 

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313