سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]
خبر مایه
 

اینم چهارمین پست در ایم مورد
اوّل : در تفسیر برهان و مصباح کفعمى از کتاب خواص القرآن منقول است که روایت کرده از حصرت صادق علیه السلام :« هر کس مداومت کند خواندن سوره مزمّل را، مى بیند پیغمبر صلى الله علیه و آله را و سؤ ال مى کند از آن جناب ، آنچه مى خواهد و خداوند عطا مى فرماید به او، آنچه خواسته از خیر ».

دوّم : کفعمى روایت کرده که : هرکس سوره قدر را در وقت زوال ، صد مرتبه بخواند پیغمبر صلى الله علیه و آله را خواب مى بیند.

سوّم : محدث جلیل ، سیّد هبة اللّه بن ابى محمّد موسوى معاصر علامه در مجلد اوّل کتاب مجموع الرّایق روایت کرده که : هرکس ‍ مداومت کند تلاوت سوره جن را مى بیند پیغمبر صلى الله علیه و آله را و سؤال مى کند از او، آنچه مى خواهد.


چهارم : و نیز در آنجا روایت شده که : هرکس سوره قل یا ایّهاالکافرون را در نصف شب جمعه بخواند آن حضرت را خواهد دید.

پنجم : خواندن دعاى مجیر با طهارت ، هفت مرتبه وقت خواب بعد از گرفتن هفت روز، روزه .

ششم : خواندن دعاى معروف به صحیفه که روایت است در مهج الدعوات و غیره با طهارت ، پنج مرتبه . هر دو را شیخ کفعمى نقل فرموده .

هفتم : و نیز کفعمى از جناب صادق علیه السلام روایت کرده:« هرکس بخواند سوره قدر را بعد از صلوة زوال و پیش از ظهر بیست و یک مرتبه . نمى میرد تا اینکه ببیند پغمبر صلى الله علیه و آله را.»

هشتم : و نیز از خواص القرآن نقل کرده که هرکس بخواند در شب جمعه بعد از اداى نماز شب ، سوره کوثر را هزار مرتبه ، صلوات بفرستد بر پیغمبر صلى الله علیه و آله هزار مرتبه ، مى بیند پیغمبر صلى الله علیه و آله را در خواب خود.

نهم : در بعضى از مجامیع معتبره دیدم که : هرکس ارده کرده که بیند سیّد بریّات صلى الله علیه و آله را در خواب ، پس دو رکعت نماز بخواند بعد از نماز عشا به هر سوره که خواسته ، آنگاه بخواند این دعا را صد مرتبه :
بسم الله الرحمن الرحیم
« یا نور النور یا مدبّر الامور بلّغ منّى روح محمّد وارواح آل محمّد تحیّة وسلاما ».

و ادعیه و نماز و اوراد براى این قسم حاجت بسیار است . ما بیشتر آنها را استقصا نمودیم در فصل اوّل از مجلّد ثانى از کتاب دارالسلام که در آن است آنچه نفوس قدسیّه بدان میل کند و دیده ها را روشن نماید

نجم الثاقب باب دوازدهم


87/1/11::: 12:0 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313