سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
خبر مایه
اینم پنجمین پست در این مورد تکالیف ما نسبت یه اقا

حجّ کردن و حجّه دادن به نیابت امام عصر علیه السلام چنان که در میان شیعیان مرسوم بود در قدیم و آن جناب تقریر فرمودند.
چنان که قطب راوندى رحمه الله در کتاب خرایج روایت کرده که : ابو محمّد دعلجى دو پسر داشت که یکى از آن دو صالح بود و او را ابوالحسن مى گفتند و او مردگان را غسل مى داد و پسر دیگر او مرتکب مى شد محرّمات را و مردى از شیعیان زرى به ابومحمّد مذکور داد که به نیابت حضرت صاحب الامر علیه السلام حجّ کند چنان که عادت شیعیان در آن وقت چنین بود و ابو محمّد قدرى از آن زر را به آن پسر فاسد داد و او را با خود برد که براى حضرت حجّ کند.
وقتى که از حجّ برگشت نقل کرد که : در موقف ، یعنى عرفات ، جوان گندم گون نیکو هیاءتى را دیدم که مشغول تضرّع و ابتهال و دعا بود و چون من نزدیک او رسیدم به سوى من التفات نمود و فرمود:« اى شیخ ! آیا حیا نمى کنى » ؟
من گفتم : اى سیّد من ! از چه چیز حیا کنم ؟
فرمود:« به تو حجّه مى دهند از براى آن کسى که مى دانى و تو آن را به فاسقى مى دهى که خمر مى آشامد. نزدیک است که این چشم تو کور شود ».
پس بعد از برگشتن ، چهل روز نگذشت مگر آنکه از همان چشم که به آن اشاره شد جراحتى بیرون آمد. از آن جراحت ، آن چشم ضایع شد.

نجم الثاقب باب دهم 



  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313