سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عیب تو نهان است چندانکه ستاره بختت تابان است . [نهج البلاغه]
خبر مایه


 

خرمشهر را خدا آزاد کرد

این جمله مانند صدها جمله حکمت آمیزی که حضرت امام راحل قدس سره در مواقع حساس بیان نموده است، کلماتی عادی نیستند. پیامبر گرامی اسلام فرمودند هر کس چهل شبانه روز اعمالش را فقط برای خدا انجام دهد خداوند حکمت را از قلب او به زبانش جاری می سازد. اری این سخن در سایه اعمال خالصانه امام راحل توسط خدا بر دل حضرت امام افکنده شده و از قلب ان بزرگوار بر زبانش جاری شده است.

نیروی نظامی ایران هر قدر هم قوی می بود نمی توانست کاری از پیش ببرد. اگر کسی چنین فکر کند که ایران با عراق جنگ می کرد خیال و توهم کرده است؛ چراکه ایران با تمام ابرقدرتان آن زمان روبرو بود.

این جمله پیامی به خودی ها و پیامی به دشمنان داشت. پیام این جمله به خودی های این بود که هرگز به خود مغرور نشوید و خیال نکنید که هنری کرده اید. اگر خدا عنایت نمی کرد، شما نمی توانستید کاری بکنید. اما پیام این جمله به دشمنان این بود که شما با سربازان خدا و یاران او درافتاده اید و هر که با حق درافتد چیزی جز برافتادن در انتظار او نیست. رژیم بعثی عراق چون با حق درافتاد، برافتاد. آمریکا و اسرائیل نیز سرنوشتی جز سرنوشت رژیم بعثی ندارند. به امید آن روز.
اکبر ساجدی ، مدر س حوزه


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ رئیس جمهور اگربعضی چیزها نبود به مجلس نشان می دادم www.masahebdarim.parsiblog.com سند تو ال ممنون داغ داغ داغ داغ جالب
+ با عرض سلام ایدیهام هک شده فقط یه ایدی با نام ماصاحب داریم دارم انشاءالله اد کنید و به دوستانتون هم سند تو ال کنین ممنون ازتون ایدیم ma_saheb_darim313